Na kus řeči s Marcelem Nováčkem #3

11.06.2013 19:21

Zdravíme všechny fanynky a fanoušky našeho futsalového týmu FK Benfika Újezd! Jak jsme již slibovali, budeme Vám přinášet rozhovory se všemi členy týmu.

Ve třetím díle těchto rozhovorů si představíme naši brankářskou jedničku Marcela "Macan" Nováčka.

Post  Brankář
Narozen  30.12.1990
Výška  188 cm
Váha  85 kg
Pref. Noha  Pravá
Oblíbený fot. klub  Manchester United
Fotbalový vzor  Casillas
  •  

 

 

  • V týmu máš neotřesitelnou pozici jedničky mezi tyčemi co to pro tebe znamená?

Tak dělá mně radost, že mám od kluků takovou důvěru. Ale asi jsem si to zasloužil svými výkony, protože do Benfiky jsem šel jako hvězdný střelec a do brány jsem si měl stoupnout jenom na pár úvodních zápasů za zraněnýho Kozla (pozn.red. Martin Kozák) a už jsem v ní zůstal.

  • Bojíš se konkurence v podobě Martina Kozáka, který dokazuje že je taktéž velmi kvalitním brankářem?

Kdyby bylo na mě, tak je Kozel jednička a já hrající dvojka :D ale vůle trenéra je opačná a já se snažím dělat všechno, abych naplnil jeho očekávání na pozici, kterou mám přidělenou. Takže to mezi náma moc jako konkurenční souboj o post jedničky nevidím.

  • Jak by jsi zhodnotil práci obrany a co by jsi změnil nebo zlepšil? 
Obrana, jako obránci, dobrý. Na ty si nemůžu stěžovat, dají do toho všechno..., ale obranná hra celýho týmu nám ještě nejde. Většina útočníku si ještě nezvykla, že aji oni musí pomoct do obrany a bránit. Naštěstí co nepomůžou do obrany nahradí v útoku.
 
  • Na podzim a i v zimní lize jsi byl podle spoluhráčů zvolen nejlepším hráčem týmu co to pro tebe znamená?

No asi si to zasloužím :D snažím se podávat nejlepší výkony co dokážu a jsem rád, že to kluci ode mě ocení a dají mně svý hlasy a zvolí mě v téhle prestižní anketě...ikdyž o nejlepšího hráče zimní ligy se dělím s Džankem (pozn.red. Jan Krejčí), pokud se nepletu.

  • Jaký máš názor na vedení týmu Jirkou Nečasem a kapitánské schopnosti Patrika Klapala?

Bez Jirky by jsme snad ani Benfiku nezaložili, pořád se o tom jen mluvilo a žádný činy a až Jirka musel vzít všechno do svých rukou a založit tým. A teď všechno zařizuje, vede tréninky a stará se o nás jako o vlastní. Je to takovej náš Sir Alex Ferguson... A Patrik? Ten je Jirkova pravá ruka. Kapitánskou pásku si zasloužil hlavně díky tomu, že má z nás nejvíc zkušeností, protože je o trošku starší než my všichni. Podzim zvládl na jedničku a šel kvalitně příkladem, teď na jaře už mu to lehce stouplo do hlavy a mělo to pár malých chybiček. Ale pevně věřím, že nás jako kapitám dovede do 2. Třídy a mnohem, mnohem víš...

  • Máš nějaký rituál před každým zápasem? 

Asi jenom to, že vždycky když jdu do brány, tak si s Patěm ťuknem pěstma, nic víc. Jinak se snažím před zápasem co nejmíň rozcvičovat, abych se moc neunavil. A doma, když mám čas, tak ještě před odjezdem prohlížím zákroky stejně dobrých, ale o něco slavnějších gólmanů než jsem já, jenom tak pro inspiraci.

  • Co pro tebe znamená hrát v týmu Benfiky?

Znamená to pro mě hodně, odešel jsem kvůli tomu z Queens Parku, s kterým jsem hrál 1. Třídu... Už dlouho jsem chtěl s klukama s kterýma chodím na pivo hrát fotbal a konečně je to tady. A když se nám teď daří, tak je to úplná paráda. BENFIKA LOKA :D

 

Tak tohle byl třetí díl našeho povídání s hráči Benfiky. Příští týden se můžete těšit na rozhovor s Davidem Jedličkem! Děkuji za vaši pozornost a za týden nashledanou těšíme se na Vás ;) !

 

                   

Autor článku: Redakce sportu a zábavy!

Zpět